Raamatukogu asub Järvakandis, Pargi tn. 1, kolmandal korrusel

laupäev, 28. märts 2020

SEOSES ERIOLUKORRAGA  ON al 30.03.2020
KEHTNA VALLA RAAMATUKOGUDE KONTAKTAEGU LÜHENDATUD

Järvakandi Raamatukogu
avatud: E 12.00-16.00, K 14.00-18.00, R 12.00-16.00

Raamatute olemasolu raamatukogus saate kontrollida
https://raplamaa.webriks.ee  VALIDES Järvakandi Raamatukogu
OMA SOOVIST PALUN ANNA TEADA 487 7703, 53448362 või  jarvakandirk@gmail.com
lisainfot Järvakandi Raamatukogu Fb lehel ja blogis
LEPI KINDLASTI KOKKU raamatute kättesaamine raamatukoguhoidjaga

1 kommentaar:

  1. Kas vajate oma rahaliste vajaduste lahendamiseks kiiret tühja sularahaautomaadikaarti ja ma tahan lihtsalt maailmale oma kogemusi kõigile öelda. avastasin häkkiva kuti nimega Mike. ta on oma tegemistega tõepoolest hea, uurisin BLANK ATM CARDilt. kui see töötab või isegi eksisteerib, siis proovisin seda ja küsisin kaarti ning nõustusin nende tingimustega. kolm päeva hiljem sain oma kaardi kätte ja proovisin seda lähima enda lähedal oleva sularahaautomaadiga, minu suureks üllatuseks töötas see nagu võluväel. suutsin välja võtta kuni 4000 dollarit. See oli uskumatu ja kõige õnnelikum päev mu elus. ühtegi sularahaautomaati pole, TÜMBA ATMEKAARDIT EI SAA sinna tungida, kuna see on programmeeritud erinevate tööriistade ja tarkvaraga. ma lihtsalt tundsin, et see võib aidata neid meist, kes vajavad finantsstabiilsust. Kaart on minu elu tõesti muutnud. kui soovite nendega ühendust võtta, siis SIIN on meil: blankatm156@gmail.com

    VastaKustuta